Prečo už nepočúvam Fun rádio...

Autor: Igor Polakovič | 22.2.2012 o 10:18 | (upravené 22.2.2012 o 11:46) Karma článku: 13,57 | Prečítané:  3171x

Áno, patrím k naivným bláznom, čo si myslia, že firmy sa majú okrem povinnosti platiť dane riadiť aj presvedčivými morálnymi štandardmi. A čím väčšia či známejšia firma, tým viac. Vážim si firmy, čo z vďaky k tomu, že im spoločnosť umožňuje ako tak normálne na Slovensku fungovať, pomáhajú k jej "zdravému" rozvoju.

Asi pre tento svoj zidealizovaný pohľad na svet ma nahnevalo, keď som videl ako TV JOJ, TV Markíza a Funrádio bezostyšne dávajú prednosť peniazom (či osobným záujmom?) pred morálkou. Nezákonne vysielané spoty strany 99% či dokonca profilovky jej líderky v Rannej šou Fun rádia ukazujú, že v médiách sa od čias umelo-celebritných strán SOP či ANO toho veľa nezmenilo.

A to je škoda. V normálne fungujúcej spoločnosti by totiž nemusela Rada pre vysielanie a retransmisiu panicky zasahovať a udeľovať (smiešne) pokuty či upozornenia na porušenie zákona. V normálnej spoločnosti by samotné média, ktoré sa často oháňajú morálkou, a ktorých práca nezriedka vykopne zo stoličky nejedného nepoctivého politika či politického nominanta odmietli takúto nezákonnú politickú reklamu. V normálnej spoločnosti by Adéla, Sajfa, Zlatica Puškárová, Lukáš Diko, Jano Mečiar a ďalší pohrozili svojim zamestnávateľom výpoveďou lebo žiaľ hovno, ktoré majitelia médií prijatím zákazky na spoty 99% hodili do ventilátora, ošpliechalo aj ich. No nie sme v normálnej spoločnosti, sme na Slovensku.

Žijeme v krajine kde sú namiesto národných parkov chránené naše vlastné endemické gorily.

A môj osobný postoj? Funrádio, ktoré som popri FMku z času na čas počúval som z predvoľby svojho domáceho rádia vymazal. Televíziu našťastie pozerám iba sporadicky a po tejto skúsenosti budem ešte menej. A skúsim dúfať, že raz sa aspoň tá RTVS, na chod ktorej mesačne prispievam, stane ozajstným ostrovom morálky a poctivej mediálnej práce. Ale ako som na úvod písal, uvedomujem si, že som iba naivný blázon...

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

PLUS

Kupujúci Japonec? Neexistuje, tvrdia stánkari z vianočných trhov

Strávili sme jeden deň so stánkarmi, aby sme zistili ako vidia návštevníkov spoza svojich pultov.

EKONOMIKA

Deti boháčov majú vlastnú sieť, stojí za ňou Slovák

Byť bohatým je nuda, keď vás nikto nevidí.


Už ste čítali?