Šmejdi opätovne v akcii?

Autor: Igor Polakovič | 20.6.2014 o 11:42 | (upravené 20.6.2014 o 13:01) Karma článku: 7,53 | Prečítané:  2490x

Zákony sa síce prijímajú, ale šmejdovské postupy to zjavne nezastavilo. Pozrite sa čo vypadlo z našej schránky...

V pondelok dostala moja rodinná známa pozvánku pre 3 osoby na dnešnú predvádzaciu akciu. Ak prídeme, dostaneme krémiky či magnetický pás na ubolené koleno či zápästie. Pozvánku rozoslala firma Home Sales, s.r.o. z Dunajskej stredy. Jej súčasťou je aj kupón na bezplatné a bezbolestné vyšetrenie zdravotného stavu od Nadácie pre srdcovo-cievne ochorenia. 

Obálka neobsahovala informáciu odkiaľ získali adresné údaje ani spätný telefonický či mailový kontakt na firmu. Jedine mobil na spomenutú nadáciu. 

Keďže sa nadáciám trochu venujem, pozrel som sa čo sú zač. Nikdy som o Nadácii pre srdcovo-cievne ochorenia totiž nepočul. A čuduj sa svete, bola založená koncom minulého roka firmou BNM Slovensko, s.r.o. rovnako z Dunajskej Stredy a jej správcom je spoločník tejto firmy Ladislav Németh. Ten istý človek bol spoločníkom aj Home Sales, s.r.o. Sročka BNM Slovensko má aj ďalšieho spoločníka a aj ten bol v minulosti spoločníkom Home Sales, ktorá pozvánku rozoslala. 

Je pravdepodobné, že účelom vytvorenia nadácie bolo pridať punc dôveryhodnosti predajným akciám zameraným na "zdravé" produkty.

Na akciu sme nakoniec nešli. Jej načasovanie vyhovuje skôr dôchodcom, čo mohol byť aj zámer. No upozornil som na ňu zopár novinárov a verím, že oni budú mať čas aj chuť zistiť viac. Zaujímavé by bolo, okrem predstaviteľov firmy či nadácie, vyspovedať aj Slovenskú obchodnú inšpekciu, ktorá má už posilnené právomoci kontrolovať takéto akcie. Tiež by bolo zaujímavé zistiť na Úrade pre ochranu osobných údajov, či zásielka nemala obsahovať aj jasnejšiu informáciu o odosielateľovi či o tom, odkiaľ získali kontaktné údaje.

No a samozrejme sa spýtať sa Centra vedecko-technických informácií SR, ktorého zriaďovateľom je Ministerstvo školstva Slovenskej republiky, či je vhodné, aby na podobné podujatia poskytovali svoje priestory. 

Keďže som na akcii nebol, netuším či ide o klasické "šmejdovstvo", alebo naopak o bohumilú činnosť. No osobne o tom pochybujem...


 

Obálka (Igor Polakovič)
Pozvánka pre 3 osoby (nad 20 rokov) (Igor Polakovič)
Nadácia (Igor Polakovič)
Kupón (Igor Polakovič)
Leták (Igor Polakovič)

P.S.: pre istotu ešte podmienky účasti uvedené malým písmom na konci pozvánky: 
Naše pokyny: POZOR! Uprednostňujeme hostí s Prémium vstupenkou!! :: príchod 15 min pred začiatkom! :: očakávamé hostí nad 20 rokov! :: v záujme presného začiatku Vás prosíme o včasné obsadenie miest! :: po začatí zdravotného seminára neprijímame ďaľších hostí, nakoľko počet miest je obmedzený :: podmienkou bezplatného vyšetrenia zdravotného stavu je účasť na seminári! :: trvanie programu do skorého popoludnia, presne určí manažér akcie! :: pozvánka je platná výhradne pre uvedený termín a miesto akcie! :: Všetky práva vyhradené pre spoločnosť.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

PLUS

Kupujúci Japonec? Neexistuje, tvrdia stánkari z vianočných trhov

Strávili sme jeden deň so stánkarmi, aby sme zistili ako vidia návštevníkov spoza svojich pultov.

EKONOMIKA

Deti boháčov majú vlastnú sieť, stojí za ňou Slovák

Byť bohatým je nuda, keď vás nikto nevidí.


Už ste čítali?